Ik heb besloten

Hee allemaal,

Een paar dagen geleden schreef ik over het feit dat ik aan het twijfelen was, Blogger of WordPress? Ik heb er lang over nagedacht en nu weet ik het zeker. Ik ga overstappen (of teruggaan?) naar Blogger. Ik wil al mijn artikelen niet kwijtraken, dus ben ik van plan het met de WordPress2Blogger tool te doen, helaas is die momenteel buiten werking, dus ik kan het allemaal nog niet overzetten. Ik moet dus wachten tot die tool weer werkt. Ook ga ik op vakantie, dus kan ik het dan niet overzetten. Ga er maar vanuit dat het dus nog wel even duurt voordat marijesmessylife.wordpress.com marijesmessylife.blogspot.com wordt, maar ik ga er zeker hard aan werken.

Als het zover is zal ik het jullie meteen laten weten. Jullie hoeven dus niets van mij te missen (lol dit klinkt echt ontzettend zelfgeilerig… en nu klinkt het ranzig). Dit wilde ik jullie even laten weten! Ik heb geprobeerd zoveel mogelijk voor te schrijven voor mijn vakantie, maar omdat ik dit artikel van tevoren schrijf, weet ik nog niet of dat helemaal gelukt is… jullie zullen het vanzelf allemaal zien!

Dit was het dan weer voor vandaag, ik beloof dat ik nu weer normale artikelen ga plaatsen, geen gezeur over blogplatforms etc.

Thanks for sticking with me ♥

Liefs, Marije

Geef een reactie

