Blogs die ik dagelijks bezoek

Hee allemaal,

Toen ik rond mei vorig jaar stopte met bloggen, stopte ik ook met het lezen van andere blogs. Nu ik weer terug ben, merk ik dat ik op een andere manier naar blogs kijk. Mijn favoriete bloggers van toen vind ik nu helemaal niet zo leuk meer en blogs die ik toen wel redelijk vond, vind ik nu geweldig! Ik denk dat ik er vooral aan ligt dat ik wat ouder ben geworden en dat ik er vooral van geniet als ik iemand’s passie in zijn blog herken. Bij de bloggers die ik in dit artikel ga noemen, merk ik dat ze het leuk vinden om te doen. Dan wordt ik er zelf ontzettend blij van als ik het lees!

lifesplashLaten we beginnen met Lifesplash, het blog van Jiami. Lifesplash volg ik al best wel lang, maar op de één of andere manier was ik er nooit helemaal weg van. Nu ben ik dat wel. Ik moet eerlijk zeggen dat ik al het beauty en make-up gedoe skip, maar ik vind andere dingen juist wel erg leuk. Zoals bijvoorbeeld tips over hardlopen, artikelen over reizen en fashion tips. Ik vind het een gek idee dat Jiami en ik bijna even oud zijn, zij lijkt mij echt een stuk volwassener… en ze weet hoe ze eyeliner moet zetten. Ik vind Lifesplash vooral een blog met veel variatie en daar hou ik wel van, zeker een aanrader dus!

Lifesplash kun je hier vinden.

jenniefromtheblogJennie noemt haar blog een lifeblog en dat is denk ik wat ik er zo leuk aan vind. Jennie’s blog gaat gewoon over random dingen in het leven. Zo plaatst ze veel berichten over haar eigen hoelahoep winkel en sport, maar ook over gezond eten en dingen die ze in haar leven meemaakt. Ik denk dat ‘lifeblogs’ momenteel mijn favoriete blogs zijn, omdat ze naar mijn idee gewoon wat volwassener zijn. Fun fact: in de tijden van mijn oude blog volgde Jennie mij op Twitter… ik was hier echt heel erg trots op. Nu zit ik nooit meer op mijn Twitter haha.

Jennie From The Blog kun je hier vinden.

lunalovelyworld

Next up hebben we Luna’s blog, Luna’s Lovely World. Net als bij Jiami vind ik het ook zo gek dat Luna en ik even oud zijn… maar oké dat is nu niet belangrijk. Ik vind Luna’s blog erg leuk omdat Luna en ik best wel veel dingen gemeen hebben, we zijn even oud en doen beide TTO. Houden beide van zingen en schrijven en nog meer van dat soort dingen. Het is fijn om te lezen over iemand die dezelfde interesses en hobby’s heeft. Ik vind bij Luna’s blog eigenlijk alles wel leuk. Nu heb ik wel snel dat ik outfit artikelen oversla, maar dat doe ik bij bijna alle blogs, haha.

Luna’s Lovely World kun je hier vinden.

feautystyleOké jongens, nu gaan we echt even terug in de tijd. Toen Irene en ik onze oude blog Alegria begonnen, was Maaike volgens mij net iets van een maandje bezig. Ik volg haar dus eigenlijk al sinds ik blog, Ik vind Maaike’s blog erg leuk, vooral artikelen over Sims en lifestyle artikelen. Ik vind ook de filmpjes erg leuk. Maaike plaatst drie keer per week een artikel en ik zou jullie zeker aanraden een kijkje te nemen!

Feautystyle kun je hier vinden.

Dit was het dan weer voor vandaag. Ik hoop dat jullie het leuk vonden!

Liefs, Marije

Een gedachte over “Blogs die ik dagelijks bezoek

Geef een reactie

